(Vliegende) speelgoed helicopters verbieden.
Skybuck Flying
2015-06-01 00:25:21 UTC
Arme kerel...

https://instagram.com/p/3WeSs9R9YP/

Had ie ook maar een Skybuck ! =D

Doei,
Skyzaag ! =D
Skybuck Flying
2015-06-01 00:27:37 UTC
Even voor de verduidelijking ;)

http://www.nu.nl/achterklap/4059373/enrique-iglesias-gewond-drone.html

Arme arme arme kerel !

Hoe erg zou 't zijn he ?

Tjonge jonge jonge jonge jonge...

Gelukkig voor hem... heeft ie z'n vingertjes niet nodig om te zingen ?

Hoewel... microfoon vast houden gaat nu wel wat moeilijker ! ;)

En bepaalde bultjes zijn voorlopig weer wat veiliger ! LOL.

Doei,
Skyzaag.
Skybuck Flying
2015-06-01 00:42:14 UTC
Op deze video is toch wel duidelijk te zien dat deze jongen geen enkel besef
heeft van het gevaar:

Nu weet ie 't en voor deze jongen loopt het nog goed af...

Verbazinwekkend dat zo een moord machine vlak langs zijn hoofd hangt ! HA-HA
! =D

Het zal nog wel even duren voordat mensen het gevaar beseffen.

Eerst moet er blijkbaar een celebrity onthoofd worden ofzo ! ;) =D

Doei,
Skyzaag =D
Skybuck Flying
2015-06-01 00:49:23 UTC
Lekker fris:

Flinke tomaten sap bloeding:

Nou nou nou.

Zelfs als ik spaghetti heb gevreten zie ik er zo niet uit ! LOL.

Doei,
Skybuck.