Deze wil je niet weten ...
Adri Verhoef
2016-09-13 14:13:53 UTC
Wat is een ander woord voor partnerruil?

Kruiselings vermenigvuldigen.

(Kan het nog slechter?)
Adri Verhoef
2016-09-13 14:08:50 UTC
Wat staat er op het stelen van een kalender?

12 maanden.
Adri Verhoef
2016-09-13 14:15:47 UTC
Waarom moet je na je vijfendertigste geen kinderen meer nemen?

35 is meer dan genoeg.

(En je dacht dat het na die vorige mop niet slechter meer kon.)
Adri Verhoef
2016-09-13 14:12:59 UTC
Wat doet zwartwit, zwartwit, zwartwit, boem?

Een non die van de trap afvalt.

Het zingt en de trein rijdt eroverheen? Bielse de Lange.
Adri Verhoef
2016-09-13 14:21:52 UTC
Het is koperkleurig en het zit op het hoofd van Donald Trump.

Een trumpet.

(Kan iemand rolluiken bestellen? Wat een afgang.)

Waarmee kan Bonnie St. Claire een plak winnen op de Olympische Spelen?

De 4 x 100 m flestafette.
Adri Verhoef
2016-09-13 14:11:15 UTC
Wat heb je als je twee groene ballen in je hand hebt?

Kermits volle aandacht.

(Het wordt er niet beter op.)

Waarom zijn sardientjes heel domme visjes? De sleutel zit aan de buitenkant.
Adri Verhoef
2016-09-13 14:24:49 UTC
(Je kutn beter gelijk naar de volgende mop gaan of stoppen met lezen ...)

Hoe heet het promiscue zusje van Repelsteeltje?

Tepelstreeltje.

(Ik zei het je toch? En toch blijven lezen, hè? Eigenwijs.)
Adri Verhoef
2016-09-13 14:25:51 UTC
Hoe noem je een opleiding tot timmerman?

Een bijspijkercursus.

(Mensen, hebben jullie echt niets beters te doen? Doorlopen, er valt hier
niets te zien.)
Adri Verhoef
2016-09-13 14:28:14 UTC
Wat zegt een skelet als ie honger heeft?

"Ik rammel."

(Waar blijft de mop? O, is ie al geweest?)

Komt een skelet bij de dokter: "Ik voel me niet zo lekker."
Zegt die dokter: "Had je niet wat eerder kunnen komen?"
Adri Verhoef
2016-09-13 14:18:29 UTC
Wat zingt een blije waarzegster?

"Ik heb de zomer in m'n bol ..."

(Ik heb het zó gehad met deze moppen, tsjongejonge. Weet iemand een betere?)
Adri Verhoef
2016-09-13 14:36:03 UTC
(Sla deze maar gelijk over, niet verderlezen!)

Wat doet een dom blondje op de bodem van de zee?

Leonardo di Caprio zoeken.

Omschrijf het begrip moraal.

Een paling die tegenspreekt. (iets met '-aal'?)

(Ik zei toch, niet verderlezen?)
Adri Verhoef
2016-09-13 14:32:08 UTC
Hoe noem je een (dom) blondje met een ballon?

Een siamese tweeling.

(Nou mensen, dat was lachen, hè? Ik snap 'm ook niet eens, zo dom is die mop.
Wat? In een ballon zit lucht? En in een blondje ...? Tsjongejonge ... Wat
een klapper.)

Weet je dat er ook een naam is voor een polonaise in je eentje?
Solonaise.
Adri Verhoef
2016-09-13 14:39:22 UTC
(Wat heb je liever, het volgende raadsel of een koortslip?)

Wat zijn de drie gradaties van een zonnesteek?

Rare, medium en welldone.

(Doe mij achteraf toch maar die koortslip.)

(Of nog liever een koordslip, jeweetwel, zo'n string.)
Adri Verhoef
2016-09-13 14:51:16 UTC
(Het is net als het Zikavirus, als het er maar niet te veel worden, qua
muggen.)

Naar welke dokter breng je een zieke eend?

Een kwakzalver.

(Nou, zullen we er maar mee stoppen, op dit geweldig 'hoge' niveau?)

Noem een actuele fruitsoort.

Asielnaasappel.

(Ik ga naar huis. Ik houd ermee op ook. Wat een blamage.)
Adri Verhoef
2016-09-13 14:46:59 UTC
Waarom is Bill Clinton gestopt met de saxofoon?

Hij is overgestopt op Harmonica Lewinsky.

(Muzikaal duo dan.)

Hoe noem je vanillepudding als het in de blender geweest is?

Vlamoes.

(Vlamoes, Vlaming ..., zeg Vlaminglanders, kennen jullie deze?)
Een dodelijk vermoeiende Nederlandse diva?

Patricia Saay.