Even Apeldoorn bellen!
Dayenne van Leenders
2020-10-08 09:38:34 UTC
hoezo, broodje aap?!?!?
vr.gr. IK
Ben ik hier wel tegen verzekerd?
Hieronder een aantal schriftelijke uitspraken van verzekerden die aangifte
(Uit een proces-verbaal) De achtervolgde sprong te water en dook ondanks
meermaals herhaalde sommatie niet meer op.
Bovendien heb ik voor mijn eerste ongeluk en na mijn laatste, schadevrij
gereden.
Een voetganger kwam plotseling van de stoep en verdween vervolgens zonder
een woord te zeggen onder mijn auto.
Ik heb zo veel formulieren moeten invullen, dat ik veel liever had gehad
dat
mijn geliefde man helemaal niet gestorven was.
Mijn motorfiets moest, net als ikzelf, vanwege ernstige schade weggesleept
worden.
Ik heb mijn rechter arm gebroken, mijn bruid heeft haar voet verstuikt. Ik
hoop U hiermee van dienst geweest te zijn, hoogachtend,
Ik ben in de bocht, niet ver van de plaats van het ongeluk vandaan, gaan
slingeren. Tijdens het slingeren heb ik waarschijnlijk de tegemoetkomende
Mercedes geramd, die vermoedelijk de uiteindelijke richting van de laatste
fase van rit mede heeft bepaald.
Ik overreed een man. Hij gaf zelf toe schuldig te zijn, omdat hem dit al
een
keer eerder gebeurd was.
Ik ben nog nooit van een ongeval weggevlucht. Integendeel. Ik moest altijd
weggedragen worden.
Ik ben aan het einde van mijn zenuwen en heb ook nog met een zware
castritis
te doen.
Sedert de scheiding van mijn man wordt alle noodzakelijke verkeer door
mijn
advocaat waargenomen.
Intussen is het loopgips van mijn rechter arm verwijderd.
Ik verwijderde mij van de rand van de straat, wierp een blik op mijn
schoonmoeder en reed vervolgens het talud af.
Uw computer heeft mij een kind toebedeeld. Maar ik heb helemaal geen kind.
En al helemaal niet van Uw computer.
Bij thuiskomst reed ik per ongeluk een verkeerde oprit in en ramde een
boom
die daar bij mij niet staat.
De jongen was overal en nergens op de straat. Ik moest meerdere bochten
nemen voor ik hem raakte.
Toen ik de kruising naderde, verhief zich daar een hek om mijn vrije zicht
te belemmeren.
Wie mijn portemonnee gestolen heeft kan ik niet zeggen, aangezien er van
mijn familie niemand in de buurt was.
Ik reed door de weide. Plotseling kwamen er van links en rechts meerdere
voertuigen. Ik wist niet meer waar ik heen moest, en toen knalde het van
voren en van achteren.
Uw argumenten zijn werkelijk zwak. Voor zulke vuile uitvluchten moet u
toch
echt een dommer iemand zoeken maar die zult u bijna niet kunnen vinden.
De politieauto gaf mij een stopteken. Bij het zoeken van een geschikte
plek
vond ik een brugpijler.
De voetganger had er kennelijk geen idee van in welke richting hij gaan
moest en dus reed ik hem aan.
Ik schrijf U vandaag voor de eerste en de laatste keer. Mocht blijken dat
niet antwoordt dan schrijf ik u meteen weer!
Mijn zoon heeft die vrouw niet omver gerend. Hij is er heel snel voorbij
gerend en door de ontstane tocht is ze omgevallen.
We hebben geen inkomsten uit de veehouderij. Met de dood van mijn man is
ook
het laatste rund van het erf vertrokken.
Mijn vrouw stond op uit bed en viel in het glas van de balkondeur. Eerst
was
ze bij soortgelijke pogingen om op te staan tegen de centrale verwarming
gevallen.
Toen ik op de rem wilde trappen, was deze er niet.
Mijn fiets kwam van het voetpad af, raakte een Porsche en reed zonder mij
verder.
Ik wilde de straat oversteken. Er kwam een auto van links recht op mij af.
Ik dacht dat hij voor mij langs wilde en deed weer een stap terug. Hij
wilde
echter achter mij langs. Toen ik dat merkte deed ik snel twee stappen
vooruit. Maar de bestuurder had ook gereageerd en wilde nu toch voor mij
"Blijf toch een keer stilstaan!" Nou, dat deed ik ook inderdaad en toen
reed
hij mij aan.
Ik heb geen levensverzekering nodig. Ik zou graag willen dat iedereen echt
treurig is als ik eenmaal sterf.
Ik wil mijn kind niet laten inenten. Mijn vriendin heeft haar kind ook
laten
inenten en kort daarna viel het uit het venster.
Mijn auto reed eenvoudig rechtuit verder, hetgeen er in een bocht in het
algemeen toe lijdt dat men de straat verlaat.
Ik reed achteruit een steile straat naar beneden, doorboorde een
afscheidingsmuurtje en ramde een bungalow. Ik kon me gewoon niet
herinneren
waar het rempedaal gemonteerd was.
Toen stond de kerstboom plotseling in lichterlaaie. De vlammen sloegen
over
op de gordijnen. Mijn man kon echter niet helpen blussen, daar hij als een
bezetene op zoek was naar de polis van de inboedelverzekering.
Onze auto's knalden tegen elkaar precies op het moment dat we elkaar
tegenkwamen.
Alle rekeningen, die ik ontvang, betaal ik nooit onmiddellijk, daar mij
daarvoor eenvoudig het geld ontbreekt. De rekeningen worden integendeel in
een grote trommel gestort, waar ik er aan het begin van iedere maand
geblinddoekt drie uit trek. Deze rekeningen betaal ik dan prompt. Ik
verzoek
u dan ook te wachten tot het lot U getroffen heeft.
Mij dochter heeft haar voet verstuikt omdat dat stomme vrouwvolk het
verdomt
fatsoenlijk schoeisel te dragen.
Meteen na de dood van mijn man ben ik weduwe geworden.
De tennisbal kwam elegant en zuiver aan - geslagen door mijn dochter.
Helaas
heb ik er mijn hoofd in plaats van het racket voor gehouden.
Volgens de taxatie van de expert zal de schade tussen de 250.000 en een
kwart miljoen bedragen.
Tijdens het dansen van de bekende Holladihia-Hoppsassa sprong ik
overmoedig
omhoog, waarbij ik mijn danspartner stevig ondersteunde. Daarbij kwam het
kelderplafond sneller op mij af dan ik verwachte.
In uw schrijven van 26.6 over de nieuwe eigen bijdrage heeft u mij
allervriendelijkst tot mejuffrouw bevorderd, wat echter in samenhang met
mijn voornaam Henk helaas aanleiding tot pijnlijke vermoedens kan geven.
Ik reed eerst met mijn auto tegen de vangrail, sloeg toen over de kop en
knalde tenslotte tegen een boom. Toen verloor ik de macht over het stuur.
Bij de kruising aangekomen had ik een onverwachte aanval van
kleurenblindheid.
Met de wettelijk ter plekke maximaal toegestane snelheid botste ik op een
vrouw die mij tegen alle geldende voorschriften in tegemoet kwam.
De andere wagen was absoluut onzichtbaar en toen verdween hij. Ik vond er
een grote kuil en bleef er zelf in.
De andere auto kwam met de mijne in botsing zonder mij zijn bedoeling
kenbaar te maken.
In hoog tempo naderde de telegraafpaal mij. Ik begon te zigzaggen maar
ondanks dat raakte de telegraafpaal mij tegen de radiator.
Noch voor ik hem aanreed was ik er al van overtuigd, dat deze oude man
nooit
de overkant van de straat zou bereiken.
Omdat de voetganger niet beslissen kon naar welke kant hij wegrennen
moest,
reed ik over hem heen.
Na veertig jaar schadevrij gereden te hebben viel ik achter het stuur in
slaap. Een onzichtbaar voertuig kwam uit het niets, ramde tegen mij aan en
verdween toen spoorloos.
Ik had de hele dag planten ingekocht. Toen ik de kruising naderde, groeide
er plotseling een flinke struik in mijn gezichtsveld en ik kon het andere
voertuig totaal niet meer zien.
Toen ik een vlieg wilde doodslaan raakte ik een lichtmast.
De paal raasde op mij af en net toen ik uit wilde wijken botste ik er
frontaal op.
In eerste instantie heb ik tegen de politie gezegd dat ik niet gewond was
maar toen ik mijn hoed afzette bemerkte ik de schedelbreuk.
Toen mijn auto van de weg raakte, werd ik er uit geslingerd en kwam ik in
het weiland terecht. Een paar koeien vonden mij later in mijn gat.
Ik zag een treurig gezicht langzaam voorbij zweven, toen sloeg de man met
een harde klap op het dak van mijn auto.
Terwijl ik normaal door de straat reed, bekroop mij het verlangen mij te
ontlasten. Zodoende stopte ik aan de rand van de weg en begaf mij in de
bosjes. Net toen ik mijn broek had laten zakken kwam de tegenpartij en gaf
mij met zijn kieper een forse dreun van achteren.
De getuigen van de aanrijding zijn tegen de achterkant aangeniet.
Het paard liep over de rijbaan zonder zich er volgens de voorschriften van
te vergewissen of deze vrij was!
De andere wagen reed dan eens links, dan weer rechts, dan weer naar links,
voordat ik met hem in botsing kon komen.
Kort en goed: als ik het geld niet binnen acht dagen ontvang, zie ik er
geheel vanaf!
Om de botsing te vermijden stuurde ik tegen de andere wagen.
Mijn bruid heeft de agenten, die het ongeval kwamen opnemen, alles laten
zien wat ze maar wilden zien...
Uw schrijven inzake toestemming voor een Darmbad kuur is bij mij in de
entree terechtgekomen.
Ik dacht dat het raam openstond. Het was echter gesloten, hetgeen ik pas
bemerkte toen ik mijn hoofd naar buiten stak.
Het glas is kapot, ik stuur hierbij een splinter van de ruit, waaraan u
kunt
zien dat ze stuk is want anders zou ze onbeschadigd zijn.
Ik ben zwaar ziek geweest en tot tweemaal toe bijna gestorven. Dan kunt u
toch op zijn minst alvast de helft van de overlijdenspremie uitkeren?
Aangezien ik niet meer met mijn man samenleef, verzoek ik U een competente
vertegenwoordiger langs te sturen.
Laat U het mij alstublieft weten indien u dit schrijven niet ontvangen
hebt.
Mij treft aan het ongeval in het geheel geen schuld! De oorzaak was die
jonge vrouw in minirok. Als u een man bent is een verdere verklaring
overbodig; als u een vrouw bent begrijpt u het sowieso niet!
Het had ondertussen op verschillende plaatsen gesneeuwd. De rijweg was
daardoor in diverse straten plaatselijk glad geworden. Ik wilde de auto
afremmen. Ik probeerde van alles, maar niets hielp. Toen knalde ik tegen
de
omheining en hiervan was ik meteen bewusteloos. Het was helemaal uit met
de
pret!
Ik trof hem vol op de ster, d.w.z. op de punt van de motorkap. Vervolgens
veegde ik hem zijwaarts over de voorruit weg.
Ik ben van beroep slijter. Uw computer heeft echter per abuis in plaats
van
een l een ch op het formulier geprint!
Het jachtplezier is voor mijn vader noodlottig gebleken. Men zag hem voor
een gewoon zwijn aan en schoot hem neer.
Moet ik mijn man dan eerst ombrengen voor ik het geld krijg?
Mijn vriend kwam op een dag thuis en zei dat het voorbij was tussen ons, hij zei ook dat hij verliefd was op iemand anders, ik was in de war en ik vraag om hulp van mijn vriend. Ze vertelde me hoe heer Bubuza haar gebroken huwelijk herstelde na twee jaar scheiding. Ik nam contact op met Lord Bubuza voor hulp via whatsapp: +1 505 569 0396 en hij beloofde mij ook te helpen met zijn spreuk. Ik volgde zijn instructies en alles gebeurde binnen 12 tot 16 uur, precies zoals Lord Bubuza me had beloofd. Mijn vriend kwam huilend terug en smeekte me om hem te vergeven, ik was verrast, alles gebeurde binnen 15 uur nadat de betovering was uitgesproken. Heer Bubuza is als een God op aarde omdat hij een probleemoplosser is. Neem contact op met heer Bubuza voor hulp via whatsapp:: +1 505 569 0396 of via e-mail: ***@hotmail.com
Samira van Beelaert
Ik was het slachtoffer van een zeer gewelddadige relatie. Mijn vriend kon het niet schelen en elke keer dat ik probeerde de relatie te verlaten, zal hij terug blijven komen om me te smeken en als ik weer bij hem ben, zal hij zo mishandelen dat ik wist dat er iets mis was, dus ik zoek hulp op internet wanneer Ik zag getuigenissen van mensen die heer Bubuza waardeerden voor het herenigen van hun relatie, dus nam ik contact met hem op via whatsapp en vertelde hem mijn probleem. Hij beloofde me dat hij me zou helpen, dus ik geloofde hem en probeerde het, ik deed wat hij me had opgedragen en mijn vriend kwam terug en smeekte me om te vergeven en hem terug te accepteren. Eerst dacht ik dat hij zo grof zou zijn als vroeger, maar het is nu 2 jaar geleden dat Lord Bubuza ons herenigde met zijn spreuk en we zijn nu gelukkig getrouwd.. Lord Bubuza is echt en nu geloof ik dat hij als een God op aarde is. Neem contact met hem op via whatsapp: +1 505 569 0396 of via e-mail:( ***@hotmail.com )
Samira van Beelaert