Turken mop- Kaaskoppen mop
willem s
2020-10-01 13:13:47 UTC
Bij onderstaande opmerking moet ik mij schikken.
In nederland is de economie en sociale voorzieningen van een zeer hoog gehalte.
Als men het niet bevalt dan kan men altijd nog verhuizen........naar
turkije........HUP GALATASARY.
Wij Turken kennen we geen rasistische moppen. Je kunt
hele Internet en vele boeken door zoeken kom je nergens tegen. Daar ben ik
als een Turk erg troost op.
Wij Nederlanders kennen veel racistische moppen. Je kunt het hele Internet en
vele boeken doorzoeken, maar er zal geen eind aan komen. Maar wij Nederlanders
doen wel ons best om minderheden een aardig leven in ons land te geven. Wij
verbieden een minderheid niet haar eigen taal te spreken, wij oefenen geen
systematisch terreur uit tegen minderheidsgroepen. Daar ben ik als een
Nederlander erg trots op.
Wij vertellen liever een racistische mop dan dat we Koerden martelen...
willem s