Voorbereiding Slimste mens ter wereld
Adri Verhoef
2016-10-18 23:54:57 UTC
Quizmaster Erik Van Looy vraagt hoe de kandidaten zich hebben voorbereid op
deze televisiequiz. Eerste kandidaat is Kim Gevaert. Ze antwoordt: "Ik heb de
kinderencyclopedie van de kinderen nog eens goed doorgenomen." Kandidaat 2 is
Nederlander Gordon. Hij antwoordt: "Ik had geen kinderencyclopedie, ik heb nog
wat porno gekeken." Philippe Geubels: "Hij gaat ver komen in deze quiz."
Derde kandidaat is Jonas Geirnaert. Hij antwoordt: "Ik heb the best of both
worlds gedaan, ik heb dus de kinderporno-encyclopedie bekeken."

:-)

Spoiler: http://www.pressreader.com/belgium/het-belang-van-limburg/20161018/282454233518404
Philippe Geubels: "En ben je ver gekomen?"
Pietje & Rietje
2016-10-19 16:39:55 UTC
"Adri Verhoef" wrote in message news:***@news.a3.xs4all.nl...

[...]

Maar is dit nu een belgenmop, of wat dan?