Raad de plaats.
t***@gmail.com
2019-07-13 11:19:23 UTC
Maak de zin af door een plaatsnaam in te vullen.
1. Er zijn veel wegen die naar Rome ..Leiden........
2. Het is gezellig met nonnen te schaken, maar spannender is het als ik
met ........monnikendam..
3. De burgermeester zou een boom planten, maar het gat liet hij door
zijn ......bodegraven....
4. Ik probeer de kromme haak terug te buigen en nu breekt hij.
Wat jammer, ik had hem ....haastrecht......
5. Er is een varken te water geraakt; ik denk dat de eigenaar nu naar
zijn ....zwijndrecht......
6. Hij bleef zonder tegenbericht weg.
Ik was er ook niet, maar ik had een ..goederede........
7. Mijn broer luistert graag naar het gezang van krekels, maar ik hoor
liever .........vogelenzang.
8. Nadat de dief de sieraden gestolen had, rende de juwelier de straat
op en riep: .........houthem.
9. Zijn al die draden precies evenlang? Ik weet het niet, ik heb er pas
......tiengemeten....
10. Ik spring nooit in de buurt van tuinen, zei de parachutist,
want ik ben bang dat ik in de ....roosendaal...... of in de ..bloemendaal........
11. Het is bekend dat hij slecht een bal kan vangen.
Maar deze keer scheelde het weinig of hij ...hattum.......
12. Ze hadden Els niet uitgenodigd, maar dacht je dat het .elspeet.........
13. Toen in de herberg een hevige vechtpartij had plaatsgevonden,
vond de waardin bij thuiskomst een ..dodewaard........
14. Toen de klei op was kon men gelukkig nog een tijd met ..zandvoort........
15. Een koekoek vroeg zich af: waar zal ik mijn ......eibergen....
16. Piet Lut weet alles. Ga dus bij moeilijkheden altijd bij Piet
........lutteraden..
utrecht
17. Als ik bij hem niet slaag, kan ik altijd nog bij ..........
18. Zo'n klein beetje hout voor zoveel geld?
Ik wed dat ik daarvoor een ........boskoop..
19. De meeste herten lagen rustig in het gras, ik zag maar een
..........hindelopen
20. Ik vind de sluis van Antwerpen mooier dan de .....sas van gent.....
21. Monniken bidden en ridders vechten.
Ik zit dan ook rustiger in een monnikenkapel dan in een ...ridderkerk.......
22. Anna trouwde met een kasteelheer die Hugo heette.
Het hele hof was het er mee eens want Anna was ..heerhugowaard........
23. Ze hoeft slechts even in de zon te liggen en ....bruinisse......
24. Ik hou slechts van zomers, vandaar dat ik de ..winterswijk........
25. Ik schaak slecht, maar ik weet dat ik nog ....rotterdam......
Suc6 ermee
De Bengel oet Hengel.
boswandelaar
2019-08-19 09:27:24 UTC
Maak de zin af door een plaatsnaam in te vullen.
👍
Symen
2019-08-19 10:26:50 UTC
[...]
Die zijn voor het gemak al ingevuld :oÞ