Homo
Adri Verhoef
2016-10-11 10:24:55 UTC
In de garage, een herstelplaats voor auto's, zien we op een dag het volgende
tafereeltje: Jan, die een accu wil lenen van z'n maat Piet, en in de garage
ernaast Piet, die bezig is aanwijzingen te geven aan z'n collega Mohammed.
"Hee Piet, ik heb even een accu uit je auto gehaald, want die had ik even
nodig", klinkt het uit de mond van Jan, waarop Jan Piet hoort schreeuwen:
"Homo! Homo! Homo!" Jan is natuurlijk verbouwereerd en roept terug: "Hee
Piet, je hoeft me toch niet uit te schelden, ik wilde alleen maar even een
accu lenen." Dan reageert Piet: "Nee, Mohammed is m'n auto aan het aanduwen en
dat heeft helemaal geen zin als er geen accu in zit."
Pietje & Rietje
2016-10-11 14:18:49 UTC
"Adri Verhoef" wrote in message news:***@news.a3.xs4all.nl...

[...]

De 'variant' met Sam en Moos is wat pikanter.
Maar die ken je natuurlijk al.