Sollicitaiegesprek van een bouwvakker...
Mr. Mistery
2009-02-07 21:38:14 UTC
Wanna have fun? click on:
http://www.xs4all.nl/~npjdjong/index.html

Sollicitaiegesprek van een bouwvakker: "Kunt u 3 merken bier noemen?" "Ja
hoor, Heineken, Amstel en Grolsch." "Goed. Kunt u dan ook 3 soorten
voorbehoedmiddelen noemen?" "Ja hoor, de pil, het condoom en het
spiraaltje." "Ook goed. Kun je dan ook 3 merken kruiwagens noemen?" "Eh...
eh..." "Ik hoor het al: u hebt meer verstand van zuipen en neuken dan van
werken!"

Larie (Digitale Zandweg 399, Us Net)
2009-02-07 22:11:19 UTC
Post by Mr. Mistery
[...]
LOL

Herinnert mij aan een andere, over zekere bevolkingsgroep vertelde:

Een bouwvakker is met tegenzin begonnen bij een nieuwe baas. Tijdens de
schaft klaagt hij bij de voorman: "Baas, mijn kruiwagen doet
piep...piep...piep..."
Zegt de voorman: "Jij hoeft morgen niet meer terug te komen. Kruiwagen
moet doen pieppieppiep!"
Larie
Toeternietoe
2009-02-08 09:46:31 UTC
"Larie (Digitale Zandweg 399, Us Net)" <***@chello.nl> schreef in
bericht news:498e0716$0$21302
Post by Larie (Digitale Zandweg 399, Us Net)
[...]
Of mijn kollega dan......,
Kreeg 100,-- gulden ( ja het is weer jaren geleden, we hadden de gulden nog)
van zijn baas, als dank voor het werk.
Waarop mijn kollega zei boos: Kijk geld voor een fooi is er wel, maar als
ik een betere kruiwagen wil hebben, dan is dar geen geld voor!!
José
2009-02-08 11:54:07 UTC
Post by Toeternietoe
[...]
Wel, die collega kon zelf de kruiwagen gaan kopen.

Pierre Curie kreeg een ridderorde, en daar werd hij boos van. "Als je zo
veel waardering hebt voor m'n werk, zorg dan eens voor een fatsoenlijk
laboratorium in plaats van het zolderkamertje waar ik nu mijn onderzoek
moest doen." Maar ja, een laboratorium kost geld en een ridderorde niet.
José
©
2009-02-08 18:35:31 UTC
Post by José
Wel, die collega kon zelf de kruiwagen gaan kopen.
--
José
Zucht... Belgen hebben geen humor.

BloemenKind©
Murkha
2009-02-09 15:10:27 UTC
*©*
Post by ©
Post by José
Wel, die collega kon zelf de kruiwagen gaan kopen.
-- José
Zucht... Belgen hebben geen humor.
BloemenKind©
Bloemenkind is dom.
1354 De honger zal nooit stillen zolang er prooien zijn. Loverniers
Rudolpho
2009-02-11 16:46:21 UTC
Post by ©
Post by José
Wel, die collega kon zelf de kruiwagen gaan kopen.
--
José
Zucht... Belgen hebben geen humor.
Dan post je zelf een (betere) mop.
--
Rudolpho
Carpe Diem
Larie (Digitale Zandweg 399, Us Net)
2009-02-08 21:20:30 UTC
Post by José
Post by Toeternietoe
[...]
Brengt me op een grap (zou zomaar echt gebeurd kunnen zijn) over de
Deutsche Dem'k'at'sche Rep'ik (ongeveer de uitspraak van baas Erich
Honecker):

Bij het verlaten van de fabriek worden de arbeiders gefouilleerd (om
privatisering van productiemiddelen en dus het teloorgaan van de
historische onvermijdelijkheid van de val van het kapitalisme te
voorkomen).
Wel, niemand wordt betrapt. Karl duwt een volle kruiwagen de poort uit.
De wachters woelen grijnzend in de lading houtwol, maar vinden niets. Ze
laten hem geërgerd gaan.
Volgende dag weer.
Volgende dag weer.
Dan zegt een wachter: "Karl, ik wéét dat je iets naar buiten smokkelt.
Ik kan er niet van slapen. Zeg het me, en ik zal je niet verraden. Wat
jat jij toch?"
Karl: "Kruiwagens." :-)
Post by José
[...]
Voor de Belgen: Nederlandse medailles moeten na overlijden van de drager
ingeleverd worden, of er moet voor betaald worden. Ollanderhumor op
staatsniveau!
--
Larie

http://www.noordzoektkruiwagens.nl/