Opscheppers
Adri Verhoef
2019-12-28 15:55:12 UTC
Schatje, wil je me nog een beetje van die heerlijke soep opscheppen? Nee?
Enfin.
Drie mannen staan in het café op te scheppen over de onderdanigheid van hun
vrouw en hoe ze die onder de duim hebben. De ene laat weten dat zijn vrouw
klaarstaat om een biertje uit de koelkast te halen, hij hoeft maar te roepen.
De tweede bargast heeft het ook voor elkaar, hij hoeft maar met z'n vingers te
knippen en zijn vrouw gaat in de keuken een lekker borrelhapje klaarmaken. De
derde man heeft het echter helemaal voor elkaar, zo zegt die: "Gisteravond kwam
ze op handen en voeten naar me toegekropen." Wat achterdochtig vraagt die ene
man naar de achtergronden. "Uh," stamelt die derde klant, "ze vroeg wanneer ik
weer van plan was om onder het bed vandaan te komen na het zien van die spin."
boswandelaar
2020-01-26 11:21:12 UTC
Post by Adri Verhoef
[...]
Abuse verzonden , wegens het misbruik van dieren !! :p
--
Mvg,

Boswandelaar