We worden er niet beter van.
Sam Kafka
2024-06-28 10:27:59 UTC
Er zitten nanochips in dat plastic, waardoor het PFAS op elk
moment, met een druk op de knop, zwaar giftige isotopen kunnen
vormen en de hersens aantasten, waarna deze stemmers op termijn zijn
uitgeroeid. De reden: Poetin wil ons omvolken.
Je fantasie is weer behoorlijk op de loop met je!
Ga eens naar buiten waar de vogeltjes tjilpen...
Regs en ironie: het blijft een ongelukkige combinatie.
Sam Kafka
Jos Bergervoet
2024-06-28 10:38:49 UTC
Post by Sam Kafka
Ga eens naar buiten waar de vogeltjes tjilpen...
Regs en ironie: het blijft een ongelukkige combinatie.
Ja daar worden Wij Linksen niet blij van...
Jos
Sam Kafka
2024-06-28 10:46:00 UTC
Post by Jos Bergervoet
Post by Sam Kafka
Ga eens naar buiten waar de vogeltjes tjilpen...
Regs en ironie: het blijft een ongelukkige combinatie.
Ja daar worden Wij Linksen niet blij van...
Ik wel hoor! Ik geniet met volle reugen van het onnozele,
ironie-vrije Regse gedreutel alhier.
Sam Kafka
R. Phillips
2024-06-28 11:02:28 UTC
Post by Sam Kafka
Post by Jos Bergervoet
Post by Sam Kafka
[...]
Kan er nog een lachje vanaf? Tsjees.
Ik kon het even niet nalaten toen ik beide verslagjes kort na
elkaar onder ogen keek.
Sam Kafka
2024-06-28 11:42:13 UTC
Post by R. Phillips
Post by Sam Kafka
Post by Jos Bergervoet
Post by Sam Kafka
Regs en ironie: het blijft een ongelukkige combinatie.
Ja daar worden Wij Linksen niet blij van...
Ik wel hoor! Ik geniet met volle reugen van het onnozele,
ironie-vrije Regse gedreutel alhier.
"Volle Reugen"... Jezus!
Post by R. Phillips
Kan er nog een lachje vanaf? Tsjees.
Plastic partikeltjes in de bloedsomloop is een uiterst serieuze zaak
waar geen grapjes over dienen te worden gemaakt.
Post by R. Phillips
Ik kon het even niet nalaten toen ik beide verslagjes kort na
elkaar onder ogen keek.
Jij piept straks wel anders als ze jouw aorta moeten ontstoppen, omdat
die geheel dichtgeslibd blijkt te zitten met PFAS rommel!
Sam Kafka
R. Phillips
2024-06-28 12:55:44 UTC
Post by Sam Kafka
Post by R. Phillips
Post by Sam Kafka
Post by R. Phillips
[...]
Dacht je echt dat dit hier onder de aandacht kwam als er geen grappen
en grollen om werden gemaakt?

https://unievanwaterschappen.nl/waterkwaliteit/microplastics-in-water/

https://www.waternet.nl/service-en-contact/drinkwater/waterkwaliteit/microplastics-in-drinkwater/

PFAS zit er al in en stapelt zich op.
Manok62
2024-06-28 10:41:59 UTC
Post by Sam Kafka
[...]
Is geen ironie sukkelmans...
--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062
www.mariniersnieuwguinea61-62.nl
Sam Kafka
Sam Kafka
Sam Kafka
2024-06-28 11:35:44 UTC
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
Regs en ironie: het blijft een ongelukkige combinatie.
Is geen ironie sukkelmans...
QED.
ABC 123
Leuk plaatje! CT-scan van jouw bovenkamertje?
Sam Kafka
Manok62