Flauwe grapjes
b***@gmail.com
2014-10-22 10:34:32 UTC
Komt een olifant bij een toneelstuk, toneel stuk!

Komt een stofzuiger bij de zandweg, zand weg!

Komt een moordenaar bij de snelweg, snel weg!

Komt een pyromaan bij een wegrestaurant, weg restaurant!

Scheurt een auto langs een groep wegwerkers, weg werkers!
AvdB
Leen ik mijn hakselaar uit aan mijn halfbroertje, half broertje!
Cyberpoof
2014-10-30 21:17:09 UTC
ik ken er ook eentje:

kwam een usenetgebruiker...newsgroep weg

schreef in bericht news:50e0c432-d362-4b53-9205-***@googlegroups.com...

[...]

---
Dit e-mailbericht bevat geen virussen en malware omdat avast! Antivirus-bescherming actief is.
m***@gmail.com
2016-10-17 17:19:58 UTC
Komt een olifant op het toneel, toneel stuk.
Komt een pyromaan bij een wegrestaurant, wegrestaurant.
Ik wil dat je even op mijn cabrio-let.
Scheurt een auto langs een groep wegwerkers, wegwerkers.
Wie weet nog meer van dit soort flauwe grappen?
Mvg. Kasper