Komt een vrouw bij de dokter
Sjoerd
2021-02-05 14:08:55 UTC
Er komt een vrouw bij de dokter.
"Dokter, mijn scheetjes ruiken niet meer."
"Dat is vreemd," zegt de dokter. "Trek uw broek maar even uit."
Dit doet ze en de dokter steekt zijn neus in haar achterste. "Geeft u maar vol gas."
De vrouw: prrrrrrrrt. "En, dokter? Moet ik geopereerd worden?"
De dokter: "Ja, aan uw neus!"
Jan van den Broek
2021-02-05 21:32:32 UTC
Post by Sjoerd
[...]
Ik word oud, die ken ik uit "Bakken aan de bar" vam Harry Touw en IJf
Blokker (Jaren '70).
--
Jan v/d Broek
***@dds.nl
Sjoerd
2021-02-05 21:57:28 UTC
Post by Sjoerd
[...]
Ik word oud, die ken ik uit "Bakken aan de bar" van Harry Touw en
IJf Blokker (Jaren '70).
Ik ben ook alweer van 1950, maar altijd nog maar wat aan het puberen
en nooit volwassen geworden...
Rink
Humor !
Strogus
2021-02-14 12:00:40 UTC
Post by Sjoerd
[...]
Dokter ik heb een beetje gênant probleem, ik moet steeds winden laten
maar gelukkig hoor en ruik je ze niet, ik heb nu al 3 winden gelaten.
De dokter schrijft een recept uit en zegt: "Tweemaal daags een pilletje
innemen en over 14 dagen terug komen"
Twee weken later komt de vrouw boos de spreekkamer binnen en zegt boos:
"Dokter, ik weet niet wat voor pillen dat waren maar nu stinken mijn
winden naar rotte eieren, nog een geluk dat je ze niet hoort"
De dokter kijkt haar aan en zegt: "Zo, nu je neus weer werkt, gaan we
wat aan je gehoor doen"