Engelse les
Adri Verhoef
2016-09-13 14:58:19 UTC
Nou vooruit, deze wilde ik je niet onthouden ...

Als twee mensen seks hebben, dan noem je dat - in het Engels - a twosome.

(Nee, de mop is nog niet afgelopen. De clou moet nog komen.)

Als drie mensen seks hebben, dan noem je dat - in het Engels - a threesome.

Nu weet je ook waarom iedereen jou 'handsome' noemt.
Pietje & Rietje
2016-09-14 17:55:09 UTC

======================

Maar soms ook 'someone' of 'lonesome'.
dolphin
2016-09-15 14:21:07 UTC
Post by Adri Verhoef
[...]
wahahah eindelijk weer eens een goeie

dolphin
Thaora
2016-09-22 20:25:33 UTC
Post by dolphin
Post by Adri Verhoef
[...]
Ja dat snap jij wel he?
Relie spuit elf!

F+
--
Daarom zeg ik U
Bevrijd u zelve gij mens.

F+
dolphin
2016-10-05 13:10:13 UTC
Post by Thaora
Post by dolphin
Post by Adri Verhoef
[...]
onverdraagzame anti-religieus , dat je zelfs je gal nog moet spuien bij een
mop , hoe zielig ben je dan
je laat je kennen hoor :)

en ja ik ben blij dat ik af en toe mn handen heb , daar kan je wat mee doen
tenminste , misschien een goeie raad voor je , dan ben je ook niet zo
gefrustreerd

dolphin