65+-pas
Adri Verhoef
2016-10-25 11:21:45 UTC
Een man is 65 geworden en gaat naar het gemeentehuis om z'n 65+-pas op te
halen. Bij het administratieloket trekt hij een kaartje met een volgnummertje
en gaat rustig zitten. De nummertjes volgen elkaar snel op en hij is al snel
aan de beurt. Hij loopt naar het loket en voelt in zijn binnenzak dat hij zijn
identiteitskaart is vergeten, dus hij zegt tegen de dame achter het loket:
"Excuses, het lijkt erop dat ik m'n identiteitskaart heb vergeten, dus ik zal
weer terug naar huis moeten om die op te halen." Tot zijn verbazing zegt de
dame echter: "O, dat geeft niet hoor, komt u maar even mee naar achter." Zo
gezegd, zo gedaan en hij belandt in een ontvangstkamertje. De dame zegt: "Wilt
u even uw bovenkleding uittrekken?" De man doet desgevraagd wat van hem wordt
verlangd en vraagt zichzelf onderwijl in opperste nieuwsgierigheid af wat de
dame van plan is. Die zegt: "Ja, mooimooimooi, ik zie het al, dat zijn genoeg
grijze haren op uw borst, dat is overtuigend bewijs. Kleedt u maar weer aan."
Opgelucht verlaat de man, met 65+-pas, het pand en komt thuis. Hij vertelt z'n
vrouw wat hij daarnet heeft meegemaakt en die is rap met haar antwoord: "Je had
je broek moeten laten zakken, dan had je ook een invalidenparkeerplaats erbij
gekregen."
boswandelaar
2016-10-27 20:01:16 UTC
Post by Adri Verhoef
[...]
Whoehahahahahahahahahaha , Ik ga helemaal stuk .... :D