Schone auto .....
Rink
2020-07-22 13:53:26 UTC
Verbrandingsmotoren worden doodgewoon verboten.
https://cdn.newsapi.com.au/image/v1/4f9c62699d18da65f47fb3558345894d?width=650
Toppunt van milieubewust zijn!

Een hele schone auto rijden
en dan een tweede auto laten komen met een hele vieze dieselgenerator.....
BugHunter
2020-07-22 14:01:15 UTC
Post by Rink
[...]
Idioot!
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk/
---------///--------------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Sjoerd
2020-07-22 14:20:35 UTC
Post by BugHunter
Post by Rink
[...]
Trek het je niet aan hoor Rink, deze 'BugHunter' is de grootste gek van
het hele usenet.
Rink
2020-07-22 14:49:16 UTC
Post by Sjoerd
Post by BugHunter
Post by Rink
[...]
Doe ik ook niet, Sjoerd.
Ik heb de link naar die foto niet eens gepost, die kwam van iemand anders.
Ik heb alleen de humor er aan toegevoegd.

Maar ja, als je ergens in the middle of nowhere komt stil te staan met
je EV, dan moet je wat, toch?
Bij mij zou een tweede auto met een jerrycan benzine moeten komen....
(heeft de Wegenwacht dit aan boord?)

Rink